Učitava se

Kucajte za pretragu

Zlatibor deo projekta promocije turističkih destinacija Srbije francuskom tržištu

Čajetina Čajetina Zlatiborski okrug

Zlatibor deo projekta promocije turističkih destinacija Srbije francuskom tržištu

Podeli

Posle uspešno realizovane velike međunarodne konferencije u Beogradu, 20. aprila prošle godine, na temu Prezentovanje turističkih proizvoda i potencijala Srbije francuskom turističkom tržištu, kojoj je prisustvovao značajan broj uticajnih francuskih tur-operatera i predstavnika francuskih eminentnih medija , Udruženje “Ja volim Francusku” i TO Zlatibor nastavljaju sa promocijom Srbije na tržištu Francuske.

Ujedno, to je bio, nakon punih 27 godina, povratak francuskih tur-operatera Srbiji i njenoj turističkoj ponudi, proistekloj upravo iz interesa francuskih turista ka našoj zemlji, koja se manifestuje preko najpoznatijih francuskih agencija specijalizovanih ne samo za individualne turističke ponude, već i grupna turistička, poslovna i geo-politička putovanja.

Ponovno uspostavljanje snažne turističke saradnje je imalo, prema rečima Slađane Novaković, predsednice Udruženja “Ja volim Francusku”, nesumljivi uticaj na sveukupno poboljšanje odnosa dve zemlje, uključujući ne samo turistički i kulturni segment, već i ekonomske bilateralne odnose.

Po završenoj konferenciji, kao i analizom poseta ostvarenog broja francuskih turista u Srbiji, Udruženje Ja volim Francusku, na osnovu sprovedenih istrazivanja zaključuje da su preferencije francuskih turista u Srbiji poseta Beogradu i upoznavanje sa kulturnim i prirodnim nasleđem. Takođe, preferencije francuskih turista su upoznavanje sa tradicijom, običajima i etno gastronomijom Srbije.

Tim povodom , a u skladu sa kompletnom revitalizacijom turističke saradnje , Udruženje “Ja volim Francusku “ kao nosilac i glavni organizator projekta u saradnji sa TO Zlatibor, TO grada Beograda i Aranđelovca i Topole organizuje posetu šest francuskih eminentnih turističko-ekonomskih medija Srbiji. Mediji koji dolaze u Srbiju su:

-„Tour Mag“- turističko-ekonomski medij br 1 u Francuskoj

-„Quotidien du tourisme“

–Magazine „La Provence“

-„Magazine „Proces Alimentaire“

-Magazine „Prestige““ et Sante“

-Magazine „Infosvin“

Francuski medijski predstavnici boraveće u našoj zemlji u periodu od 22. do 25.septembra i prilikom te posete upoznaće se sa njenim znamenitostima, kulturnom baštinom i turističkom ponudom.

U prilog činjenici da su novinari iz domena turizma najveći profesionalci svoga posla ,s obzirom da su obišli ceo svet, ovom konferencijom za novinare srpski mediji imaju direktan kontakt sa francuskim novinarima i time nam se nudi mogućnost da  SAMI SEBE VIDIMO KROZ OČI DRUGIH , što je izuzetna retkost kod ovakvih projekta.

Promocijom Zlatibora, Beograda, Topole i Aranđelovca kao najpoželjnijih destinacija Srbije francuskom turističkom tržištu, turističku ponudu Srbije ćemo na najefikasniji način (pisanjem o srpskim turističkim destinacijama u najčitanijim štampanim medijima), promovisati na tržištu Francuske.

Ovaj cilj je direktno povezan sa ciljevima Strategije razvoja turizma Srbije 2016.-2025. koji se odnose na povećanje broja dolazaka i noćenja stranih turista i povećanje deviznog priliva od turizma.

Poseta francuskog Predsednika, gospodina Emanuela Makrona Republici Srbiji je prethodila projektu Promocije turističkih destinacija Srbije francuskom tržištu, što je od izuzetnog značaja za uspešnost projekta, a projekat se realizuje uz podršku Ministarstva turizma Republike Srbije.

Ostavite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti javno prikazana.

Obavezna polja su obeležena sa *

Slušajte program Radio Luna u mp3 formatu

×