Učitava se

Kucajte za pretragu

Više od godinu dana uspešne saradnje Toplane i Sistema 48

Užice Zlatiborski okrug

Više od godinu dana uspešne saradnje Toplane i Sistema 48

Podeli

Svi građani koji imaju nekih pitanja ili nedoumica oko rada Toplane u Užicu kao i eventualne kvarove treba javno da pitaju i prijave, a mi da damo odgovor odnosno da ih informišemo. Ako se dogodi da mi nismo nadležni za odgovore onda ih uputimo na nadležnu na instituciju, rekao je Branko Filipović iz Toplane Užice na početku razgovora o uticaju Sistema 48 na rad Toplane.

-Na našu adresu ukupno je stiglo 71 pitanje, što u odnosu na broj konzuma nije mnogo.  Najčešća pitanja vezana su za početak grejne sezone, dužinu grejnog dana, kao i probleme sa sekundarnim instalacijama. Imali smo čak i zahteve građana za prekid isporuke toplotne energije, usled povoljnih vremenskih uslova, istakao je Filipović.  

Na sve zahteve odgovoreno je u roku od 48 sati, a zahteve koji nisu nadležnosti Toplane data je  smernica gde potrošači da se obrate.

-Najveći problemi u komunikaciji sa građanima odnose se na to što mi nismo nadležni da određenu intervenciju i sprovedmo, pa su građani nezadovoljni. Na primer korisnik zahteva intervenciju zamena ventila u toku grejne sezone, nama je potrebno odobrenje skupštine stanara da se obustavi grejanje u toj zgradi. Generalno mi ne možemo rešiti ništa pre nego što se dobiju određena odobrenja, naveo je Filopović.

Ipak posebno je istakao značaj Sistema 48 za komunikaciju menadžmenta Toplane sa potrošačima kako za istraživanje tržišta tako i o problemima koji muče korisnike.

-Svaka kontrola dodatno je dobra, zaključio je Filipović.

Medijski sadržaj je nastao kao deo projekta, Sistem po meri građana, koji je realizovao portal Luna Press, a koji sufinansira grad Užice.

Prethodna vest
Sledeća vest

Ostavite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti javno prikazana.

Obavezna polja su obeležena sa *

Next Up

Slušajte program Radio Luna u mp3 formatu

×